Land Rover форум

Форум на клуб "Ленд Ровър приятели - България"
Дата и час: 17 Дек 2018, 15:13

Часовете са според зоната UTC + 3 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 54 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Акумулаторите
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2013, 11:16 
Offline
Аватар

Регистриран на: 09 Яну 2011, 23:51
Мнения: 1091
Местоположение: София
'Баси съвпадението преди 2 дена си мислех дали да се пробвам да го напъвам да го отварям,
да видя колко е необслужваем и дали не трябва малко да се долее електролит на въпросния S4.
:mrgreen:

_________________
"Bis dat qui cito dat"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Акумулаторите
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2013, 11:59 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2010, 17:31
Мнения: 2879
Местоположение: Пловдив
Ядец, цялата автоиндустрия върви към необСЛИЗваемост и замяна на цели модули при повреда, ама вие си търсите капачките и аква дестилата и туйто. :D

Цецо, добре, че ни си го барнал със злодейката, че като се разхвърчи оная киселина, мамата ....

_________________
"Имах нещастието да седна и да пия бира след бира" Йозеф Швейк
LR Discovery II TD5
VW Passat Variant 1.9TDI 4motion


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Акумулаторите
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2014, 12:43 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2010, 17:31
Мнения: 2879
Местоположение: Пловдив
С първите студове се съживява и тази тема 8-)
Нещо ми изневеряват познанията по електротехника та да питам знаещите: умрял акумулатор на твърде сложна кола, в смисъл пълна с електроника, подават напрежение от друга кола с кабели, но объркват поляритета, на сложната кола изглежда няма защита от подобна дуращина и първо и кипва умрялия акумулатор после се пали реле в блока с релетата. По думите на един от участниците в сакатлъка, след като са я поканили да запали наобратно са оправили грешката, но сакатлъка е бил налице. В момента колата е труп, рових в нета и установих, че точно този модел изобще не трябва да се оставя без напрежение, т.е. и като се сваля стария акумулатор се връзва поддържаща батерия щото... не продължих, причерня ми.
Утре ще ходя по сервизи и ще паля свещи, но все пак искам да чуя мнения относно размяната на поляритета - според мен трябва да има защита, за акумулатора е ясно, но за самата кола нещо не ми се връзва.

_________________
"Имах нещастието да седна и да пия бира след бира" Йозеф Швейк
LR Discovery II TD5
VW Passat Variant 1.9TDI 4motion


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Акумулаторите
МнениеПубликувано на: 15 Окт 2014, 10:41 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2010, 17:31
Мнения: 2879
Местоположение: Пловдив
За да не виси във въздуха предишния ми пост - продължението: колата е Мерцедес W203, щетата за момента е преден SAM модул, развръзката е непредсказуема, защото не се знае освен този модул дали не е изгоряло нещо друго напр. основния компютър на колата, който е бил нагрят от изгорялия модул и задния SAM (има и такъв), дали новия модул (вероятно втора употреба) ще може да се препрограмира и дали колата ще може да се съживи.

Пиша тук за да може притежателите на нови модели LR да имат едно на ум при подаване на напрежение от друг автомобил и при смяна на акумулатори и най - добре да прочетат преди това уМътването за употреба. Ако в книжката не пише нищо по въпроса, то това значи, че от LR са преценили, че тази наглед проста процедура трябва да се извърши в сервиз, естествено оторизиран.

_________________
"Имах нещастието да седна и да пия бира след бира" Йозеф Швейк
LR Discovery II TD5
VW Passat Variant 1.9TDI 4motion


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Акумулаторите
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2014, 14:23 
Offline
Аватар

Регистриран на: 05 Яну 2011, 11:03
Мнения: 151
Местоположение: с. Горна Малина - див селянин
За съжаление електрониката в автомобила няма защита от обръщане на поляритета на захранващото напрежение, защото по белия свят такова упражнение като подаване на ток от друг източник и то с обратен поляритет го няма в описаниято.

Иначе от подобни изпълнение вече съм правил електроники на разни автомобили, в повечето случаи щетата е непоправима. Аз не разбирам какъв модул ми носят, даже и не знам как работи, но след като го отворя щетите се виждат с просто око, буквално "гръмнали" елементи (в захранващата част).
Драмата е още по сериозна, защото платките са 4-6 слойни, а ми се е случвало да виждам пробита платка ....

_________________
Безкритичността към себе си и критичността към всички извън тебе е черта, която намирам за пагубна в нашата народопсихология.
д-р К.Тренчев


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Акумулаторите
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2016, 09:44 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2010, 17:31
Мнения: 2879
Местоположение: Пловдив
В началото на новия "акумулаторен" сезон, ако някой си търси зарадно за акумулатор или се чуди за къФ му е - другата седмица в Лидъл пускат от тяхните зарядни на прИмоция по 33 лв. бройката (това пише в брошурата им).
Позволявам си да назова и търговската верига и продукта им, защото ползвам такова от близо година и съм много доволен. За тези пари получих компактно, леко и "умно" зарядно, произведено в Германия, което има три програми - 6 волта (мотоциклетна), 12 волта (автомобилна) нормална и 12 волта в студено време. Зарядното е с осветен дисплей, който показва напрежението на акумулатора при свързване и подаваното напрежение при заряд с точност до 0,1 и степента на зареждане и има само един бутон, с който се избира програмата. 12 волтовите се избират автоматично от устройството в зависимост от околната температура. Има защита от обратно свързване, има и режим поддръжка на акумулатора т.е. и да го забравите свързано на акумулатора след зареждането му минава в този режим и вместо притеснения "изключих ли го или не" имате един акумулатор в максимално добра кондиция. Зарядното е комплектовано с доста дълъги мрежов кабел и кабели за свързване на акумулатора с щипки накрая. Всички връзки са капсуловани, т.е. няма открити клеми и не е необходимо при всяка употреба да свързват кабели.
Зарядното си има и недостатък - малък заряден ток, в пиков момент доколкото помня достигаше до 4 А, т.е. не става за бързо зареждане. Последно го ползвах на мерца от предишните ми постове, при свързване показа 11,9 волта, след два дена беше спряло да зарежда и показваше 12,6 волта.
Отзиви за това зарядно може да прочетете и в оффроуд форума. За тази цена според мен си заслужава.

_________________
"Имах нещастието да седна и да пия бира след бира" Йозеф Швейк
LR Discovery II TD5
VW Passat Variant 1.9TDI 4motion


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Акумулаторите
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2017, 11:34 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2010, 17:31
Мнения: 2879
Местоположение: Пловдив
Пак в началото на отоплителния сезон - някой купувал ли е скоро акумулатор, да сподели, че утре ще купувам на фолкщайгена. В момента е с Берга Пауър блок вече пета година и взе да сдава багажа, сутрин върти мудно, като го оставя с включени габарити и радио лека - полека пада напрежението, няма какво повече да искам от него. Ще търся или същия или нещо подобно 75Ач, 77Ач или 80Ач като в момента.

_________________
"Имах нещастието да седна и да пия бира след бира" Йозеф Швейк
LR Discovery II TD5
VW Passat Variant 1.9TDI 4motion


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Акумулаторите
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2017, 16:13 
Offline
Аватар

Регистриран на: 09 Яну 2011, 23:51
Мнения: 1091
Местоположение: София
Michael написа:
Пак в началото на отоплителния сезон - някой купувал ли е скоро акумулатор, да сподели,....

Аз, за корсата на жената преди около 4 месеца, ако го бройкаш за скоро :mrgreen:
Бош S5 63Аh - с връщането на стария ми излезе нещо от рода на 150лв. от акумулатори.бг заедно с доставката.

_________________
"Bis dat qui cito dat"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Акумулаторите
МнениеПубликувано на: 04 Дек 2017, 10:33 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2010, 17:31
Мнения: 2879
Местоположение: Пловдив
Отидох при едни, от които купувам четвърти акумулатор вече и не съжалих. Взех синя варта 80Ач, 740 А стартов ток, 2 г. гаранция за 180 лв. с връщане на стария и демонтаж/монтаж (на пасатя акумулатора е между чистачките отпред почти под джама и монтажа е леко тегав).
Сега и на двете коли съм с едни и същи акумулатори, ще ги видим как ще се представят.

_________________
"Имах нещастието да седна и да пия бира след бира" Йозеф Швейк
LR Discovery II TD5
VW Passat Variant 1.9TDI 4motion


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 54 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4

Часовете са според зоната UTC + 3 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Превод: web-hosting.bg