Land Rover форум

Форум на клуб "Ленд Ровър приятели - България"
Дата и час: 21 Сеп 2018, 22:18

Часовете са според зоната UTC + 3 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 62 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Проблем при палене на td5
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2018, 13:49 
Offline

Регистриран на: 21 Яну 2011, 19:06
Мнения: 509
Местоположение: София
Michael написа:
Според мен помпата ще си дойде с уплътнението. Заключващия пръстен също не е необходим, освен ако не счупиш стария, но ти ще го отвиваш със специалния ключ, а не с клящи и би трябвало да излезе цял.
Смени и FPR - а (има тема за него), може да текне след смяна на помпата. Вече има комплекти в Айлънд, само внимавайте с гарнитурата му, че при мен течеше и с бритпартска и с беърмашка, и двете са алуминиеви и нямат нищо общо с оригиналната.


Помпата пристигна, идва само помпата, уплътнение за резервоара се поръчва отделно, дават и пръстена за стягане да се смени евентуално (той също се поръчва отделно), аз не съм го поръчвал аз момента защото взех ключ за развиване и ще реша след като разглобя всичко и стигна до помпата дали има нужда да се сменя.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем при палене на td5
МнениеПубликувано на: 26 Юни 2018, 09:19 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2010, 17:31
Мнения: 2823
Местоположение: Пловдив
Michael написа:
В петък смених двата клапана. Оказа се че изобщо нямам клапан за обратната нафта, т.е. течала си е безпроблемно обратно в резервоара. Не знам фабрично ли е бил така или някои жабарски ръчички са го извадили. В тубата има клип на цялата операция, интересното е че на него също не се вижда да вадят стария клапан за обратната нафта. Не знам така ли е принцпно, т.е. от ЛР да са разбрали за проблема и да са предложили решение на по - късен етап или е случайност.
При смяната видях зор с отвиването на първия щуцер откъм гумата. На Д2 хаузинга/основата на горивния филтър е на една планка заварена на рамата и при напъване тя подава, та ме беше шубе да не счупя нещо, добре че имах по - дълга лула 19 та с нея се отвъртя. Видях зор и при вкарването на черното клапанче в щуцера за обратната нафта, имаше помощ от домоуправител 0,500 кг. Това клапанче е странно, то си е една тръбичка, която намалява сечението на щуцера и според мен при налягане в системата (работеща помпа) обратната нафта си минава свободно, тя и без това трябва да се върне в резервоара, а при изключена помпа на принципа на повърхностното налягане отвора не пропуска, защото е твърде малък за налягането което упражнява останалата нафта в системата.
На следващия ден имаше мокро под обезвъздушителния клапан и помпата пак изцвили, бях сложил старото медно уплътнение, сложих новото и вече няма теч. Сега съм го оставил да преседи няколко дена да видя как ще стартира.
Двата клапана са № 10 и 11 на картинката. Така се и продават. Аз намерих оригинални LR,
Изображение

Пак ми е мазен филтъра. Да няма да ръждяса, ама що трябва да фърлям нафта по пътищата. През идния уикенд ще напръскам със спрей за чистене на спирачки, много добре отмива всякаква мазнотия, ще подсуша и ще видя откъде сълзи. Страх ме е да натягам двата щуцера, имам съмнение и във филтъра. Той е Купър, но явно уплътнението му се размеква, имам нов Филтрон, може да сложа него.

_________________
"Имах нещастието да седна и да пия бира след бира" Йозеф Швейк
LR Discovery II TD5
VW Passat Variant 1.9TDI 4motion


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 62 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5

Часовете са според зоната UTC + 3 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Превод: web-hosting.bg