Land Rover форум

Форум на клуб "Ленд Ровър приятели - България"
Дата и час: 19 Май 2019, 17:23

Часовете са според зоната UTC + 3 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 41 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Нов с 300тди. Да се представя.
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2019, 10:42 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2010, 17:31
Мнения: 2942
Местоположение: Пловдив
За тунинг имаме цял раздел. Ще се радваме да споделите какво сте направили с дървендъра.
За терафирма - преслушайте разните им дистрибутори, цените са доста различни.

_________________
"Имах нещастието да седна и да пия бира след бира" Йозеф Швейк
LR Discovery II TD5
VW Passat Variant 1.9TDI 4motion


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Нов с 300тди. Да се представя.
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2019, 11:42 
Offline

Регистриран на: 19 Юни 2018, 18:47
Мнения: 42
Местоположение: София кв.Симеоново
Michael написа:
За тунинг имаме цял раздел. Ще се радваме да споделите какво сте направили с дървендъра.
За терафирма - преслушайте разните им дистрибутори, цените са доста различни.


Аз прегледах рздела ,но там няма или аз нещо не видях информация относно карета полуоски и блокажи. Не ми се искаше да пускам нова тема само за това и да пълня форума с разни въпросчета.
Както и да е ,вероятно днес дилематс ще приключи и до края на деня всичко ще бъде поръчано от ашкрофт. Само планети и сателити ще останат поради факта че нямат наличност в момента.
Относно споделянето с удоволствие , но нека собственика ми разреши да пусна некоя снимка и тогава може направо нова темичка в тунинг раздела.
За сега нищо особенно само счупени 2раздатки и4 дифа за месец. Което налага закупуването на въпросните части.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Нов с 300тди. Да се представя.
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2019, 16:13 
Offline
Администратор

Регистриран на: 07 Дек 2010, 16:17
Мнения: 372
СтоянАтанасов написа:
За сега нищо особено само счупени 2раздатки и4 дифа за месец. Което налага закупуването на въпросните части.

Машаллах! Хората обикалят континентите с тези машини, в България раздатки и дифове започнаха да се сменят като да се ходи на бензиностанция. За този месец 9 дифа, допреди това - 0 (във форума).
Нямайте грижи за пълненето на форума с въпроси - той е затова. А и впоследствие някой много по-лесно ще намери дадена информация, отколкото ако остане забутана в неприсъща тема.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Нов с 300тди. Да се представя.
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2019, 16:27 
Offline

Регистриран на: 19 Юни 2018, 18:47
Мнения: 42
Местоположение: София кв.Симеоново
admin написа:
СтоянАтанасов написа:
За сега нищо особено само счупени 2раздатки и4 дифа за месец. Което налага закупуването на въпросните части.

Машаллах! Хората обикалят континентите с тези машини, в България раздатки и дифове започнаха да се сменят като да се ходи на бензиностанция. За този месец 9 дифа, допреди това - 0 (във форума).
Нямайте грижи за пълненето на форума с въпроси - той е затова. А и впоследствие някой много по-лесно ще намери дадена информация, отколкото, ако остане забутана в неприсъща тема.

Взимам си бележка. Относно дифовете - така се случва когато вземеш два покойника и се опиташ да възкресиш поне един от тях . Визирам дифендъра и диско 200 (донора на двигателя и мостовете)
Първо беше попиляна кръстачката на раздатката на донора и вследствие на това и дифовете а после и щатните дифове и раздатка по идентичен начин. Редно е да отбележа че тези чаркове не си знаят годините и километрите. Съдейки по изкорубеното и огънато купе на дифендъра от кубиците дърва които е измъквало от горите , със сигурност са били яко изтормозени и пред счупване . Към това прибавяме и смяната на гуми от 29 на 33 агресивни и салатата по карантиите е гарантирана.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Нов с 300тди. Да се представя.
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2019, 12:57 
Offline

Регистриран на: 19 Юни 2018, 18:47
Мнения: 42
Местоположение: София кв.Симеоново
Колеги смених си ремъка сам и искам да разкажа за няколко неща,които ми направиха впечатление:
Като цяло операцията не беше сложна след като се сдобих с правилните инструменти за зацепване. Проблем имах само с махането на шпонките на коляновия вал ( мноого бой) и тяхната замяна.
Ако помните бях писал че имам съмнение че ми е сменян двигателя с по стар 300тди с раннен тип ролки и колело на коляновия вал. Какво се оказа- моят двигател е бил предвиден за късния тип ролки и колело на к.в. , но по някаква причина при предишния собственик са монтирали стария тип. Тоест са взаимозаменяеми и разликата в закрепването е един имбусен болт. Според бюлетин на ленд ровър за да бъде заменен стария тип ролки с новия е необходимо на челото на вътрешния капак на ангренажа да бъде направена фаска 2 мм под 45градуса там където влиза болта закрепващ ускорителната ролка (idler). За мое учудване когато свалих ролката и обтегача ясно видях че имам направена фаска със същите размери. Проучих и малко снимки на разглобени 300тди и там се вижда ,че там където влиза болта на ролката в капака оригинално няма фаска. Тоест моя двг или е излязъл заводски предвиден за новия тип ролки , или в даден момент е бил пригоден за новия тип ролки.
За сега толкова ,скоро като се пооправи времето ще продължа по ремонта на ламарините.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Нов с 300тди. Да се представя.
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2019, 15:00 
Offline

Регистриран на: 21 Яну 2011, 19:06
Мнения: 530
Местоположение: София
СтоянАтанасов написа:
Колеги смених си ремъка сам и искам да разкажа за няколко неща,които ми направиха впечатление:
Като цяло операцията не беше сложна след като се сдобих с правилните инструменти за зацепване. Проблем имах само с махането на шпонките на коляновия вал ( мноого бой) и тяхната замяна.
Ако помните бях писал че имам съмнение че ми е сменян двигателя с по стар 300тди с раннен тип ролки и колело на коляновия вал. Какво се оказа- моят двигател е бил предвиден за късния тип ролки и колело на к.в. , но по някаква причина при предишния собственик са монтирали стария тип. Тоест са взаимозаменяеми и разликата в закрепването е един имбусен болт. Според бюлетин на ленд ровър за да бъде заменен стария тип ролки с новия е необходимо на челото на вътрешния капак на ангренажа да бъде направена фаска 2 мм под 45градуса там където влиза болта закрепващ ускорителната ролка (idler). За мое учудване когато свалих ролката и обтегача ясно видях че имам направена фаска със същите размери. Проучих и малко снимки на разглобени 300тди и там се вижда ,че там където влиза болта на ролката в капака оригинално няма фаска. Тоест моя двг или е излязъл заводски предвиден за новия тип ролки , или в даден момент е бил пригоден за новия тип ролки.
За сега толкова ,скоро като се пооправи времето ще продължа по ремонта на ламарините.


Сменил си само ангренажния ремък с ролките ли?
При смяна на пистовия те съветвам да провериш водната помпа, и ако има дори лек луфт я смени с нова.
При мен това водеше до скърцане на пистовия ремък и смяна на обтегача, като до последно смятахме проблема в него. че е хлабава пружината.
В последствие водната помпа се предаде и след смяната и, проблема бе отстранен. А е много трудно да се хаване подобно нещо, водната помпа е под постоянно натоварване от обтегнатия ремък и оста и. Сменя се много лесно държи се на 7 болта като е желателно с покупка на нова да се вземат и те комплект нови!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Нов с 300тди. Да се представя.
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2019, 15:41 
Offline

Регистриран на: 19 Юни 2018, 18:47
Мнения: 42
Местоположение: София кв.Симеоново
Vasko Botev написа:
СтоянАтанасов написа:
Колеги смених си ремъка сам и искам да разкажа за няколко неща,които ми направиха впечатление:
Като цяло операцията не беше сложна след като се сдобих с правилните инструменти за зацепване. Проблем имах само с махането на шпонките на коляновия вал ( мноого бой) и тяхната замяна.
Ако помните бях писал че имам съмнение че ми е сменян двигателя с по стар 300тди с раннен тип ролки и колело на коляновия вал. Какво се оказа- моят двигател е бил предвиден за късния тип ролки и колело на к.в. , но по някаква причина при предишния собственик са монтирали стария тип. Тоест са взаимозаменяеми и разликата в закрепването е един имбусен болт. Според бюлетин на ленд ровър за да бъде заменен стария тип ролки с новия е необходимо на челото на вътрешния капак на ангренажа да бъде направена фаска 2 мм под 45градуса там където влиза болта закрепващ ускорителната ролка (idler). За мое учудване когато свалих ролката и обтегача ясно видях че имам направена фаска със същите размери. Проучих и малко снимки на разглобени 300тди и там се вижда ,че там където влиза болта на ролката в капака оригинално няма фаска. Тоест моя двг или е излязъл заводски предвиден за новия тип ролки , или в даден момент е бил пригоден за новия тип ролки.
За сега толкова ,скоро като се пооправи времето ще продължа по ремонта на ламарините.


Сменил си само ангренажния ремък с ролките ли?
При смяна на пистовия те съветвам да провериш водната помпа, и ако има дори лек луфт я смени с нова.
При мен това водеше до скърцане на пистовия ремък и смяна на обтегача, като до последно смятахме проблема в него. че е хлабава пружината.
В последствие водната помпа се предаде и след смяната и, проблема бе отстранен. А е много трудно да се хаване подобно нещо, водната помпа е под постоянно натоварване от обтегнатия ремък и оста и. Сменя се много лесно държи се на 7 болта като е желателно с покупка на нова да се вземат и те комплект нови!

Не Васко водната помпа я смених миналия месец и пистовия ремък и на климатика. Беше ми остнал само ангренажа и ролките. Просто искх да обясня как съм разбрал аджеба с коя модификация на ремъка трябва да бъда. Съжалявам че не снимах по време на операцията.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Нов с 300тди. Да се представя.
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2019, 16:52 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2010, 17:31
Мнения: 2942
Местоположение: Пловдив
Той Васко е на принципа „едно си баба знае, едно си баба бае", както и да е.

Това, че е станал комплекта е много добре и вече всеки собственик на 300 тди ще може да си тунингова ангренажната група без притеснения ще стане ли, няма ли да стане.
Не разбрах фаската фабрично ли е била направена или някой я е джаснал със шлайфа? Защото в каталога излиза само един номер на този капак.

_________________
"Имах нещастието да седна и да пия бира след бира" Йозеф Швейк
LR Discovery II TD5
VW Passat Variant 1.9TDI 4motion


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Нов с 300тди. Да се представя.
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2019, 17:00 
Offline

Регистриран на: 19 Юни 2018, 18:47
Мнения: 42
Местоположение: София кв.Симеоново
Michael написа:
Той Васко е на принципа „едно си баба знае, едно си баба бае", както и да е.

Това, че е станал комплекта е много добре и вече всеки собственик на 300 тди ще може да си тунингова ангренажната група без притеснения ще стане ли, няма ли да стане.
Не разбрах фаската фабрично ли е била направена или някой я е джаснал със шлайфа?

Ето това ме мъчи и мен. Не зная , изглежда добре -равна и права. Факта че я има ме успокои и се убедих че взех правилното решение да сложа модифицирания ангренажен комплект. Помня че в бюлетина на Ленд ровър четох някъде че маркирали модифицираните коли с жълта боя около помпата някъде, но не съм си играл да търся дали е маркирана като заводски модифицирана.
А може и да греша относно това което съм чел ( десетки теми и статии и ръководства)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Нов с 300тди. Да се представя.
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2019, 22:54 
Offline

Регистриран на: 19 Юни 2018, 18:47
Мнения: 42
Местоположение: София кв.Симеоново
Скуката е ужасно нещо, тя сериозно вреди на финансовото ми благосъстояние. Ето днес от скука взех и си купих пет нови "обувки" на джипката. :mrgreen: Изображение
Изображение
Притеснявам се утре да не ми стане пак скучно .


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Нов с 300тди. Да се представя.
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2019, 00:14 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2010, 20:37
Мнения: 1334
Местоположение: Костинброд
:lol:

_________________
0878 51 15 57
Range Rover Classic
BVK Offroad Expedition Tuning


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 41 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Часовете са според зоната UTC + 3 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Превод: web-hosting.bg