Land Rover форум

Форум на клуб "Ленд Ровър приятели - България"
Дата и час: 06 Юли 2015, 00:02

Часовете са според зоната UTC + 3 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 41 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Въздушно окачване
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2011, 09:58 
Offline
Аватар

Регистриран на: 09 Яну 2011, 23:51
Мнения: 770
Местоположение: София
След охл. система, дойде ред и на окачването....
Митко свали клапанния блок
Изображение
и смени гумичките в него - старите както е видно бяха като пластмаса
Изображение
След тази интервенция сменихме спирачната течност и се оказа, че дисковете и накладките
все пак са за смяна.
Изображение
Получи нови джанти и гуми(нови за него, не че самите те са нови)
измит и гордо напръчен до своите събратя :mrgreen:
Изображение

_________________
Range Rover P38 2,5 DHSE '96
"Bis dat qui cito dat"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въздушно окачване
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2011, 08:15 
Offline
Аватар

Регистриран на: 09 Яну 2011, 23:51
Мнения: 770
Местоположение: София
ksbramparts написа:
Здравейте , имам семеринг и о-пръстени за ремонт GENUITE / ремонтен комплект / на
въздушен компресор ANR3731 за Range Rover P38 .1г. гаранция
ЦЕНА 95.00лв.
Изображение
ДО КРАЯ НА МЕСЕЦА -10% ОТСТЪПКА
ПОЗДРАВИ


Извинявам се, но освен чистата реклама с какво тази информация е полезна?
Цената на въпросният ремонтен комплект с доставката от острова е 25 паунда!!!
Как това ще се сравни с Вашата цена, та дори и с отстъпката?!?

_________________
Range Rover P38 2,5 DHSE '96
"Bis dat qui cito dat"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Проблем с въздушното окачване с Range Rover 2.5
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2015, 23:16 
Offline

Регистриран на: 14 Фев 2015, 23:09
Мнения: 1
Местоположение: Plovdiv
Здравейте на всички , от скоро съм собственик на Range Rover 2.5 дизел , 2001 година . Имам проблем с въздушното окачване , когато оставя джипа да престои няколко часа и пада ниско , четох из форума за някакви гумички от които може да е проблема . Може ли някой по запознат да ми обесни за какво става въпрос и от каде мога да си купя ремонтен комплект гумички .


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с въздушното окачване с Range Rover 2.5
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2015, 11:16 
Offline

Регистриран на: 02 Фев 2014, 10:03
Мнения: 70
Местоположение: Пловдив
Привет колега .
Добре дошъл във фен клуба. Честита придобивка . Желая ти безпроблемно и безаварийно возене .
Тук ще намериш всичките отговори на проблемите ти . Аз и колегите вероятно ще те предупредят да се въоръжиш с търпение , време и средства докато го вкараш в пътя. Аз го имам от година и БЛАГОДАРЕНИЕ НА КОЛЕГИТЕ тук - нямам тайни по джипката /щото съм ровил и пипал на всякъде/
По проблема ти е писано безброй пъти.
Вероятно е и модератора да ти отговори по подобен начин с цел да не се повтарят темите....
Виждам , че си от Пловдив , свържи се с мен - ще ти бъда полезен.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въздушно окачване
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2015, 11:38 
Offline
Аватар

Регистриран на: 09 Яну 2011, 23:51
Мнения: 770
Местоположение: София
Стига, не плаши човека....
Темата е преместена на правилното място ;)
До колегата Bumer1234, ето това е комплекта с О-пръстените, който трябва да търсите:
http://www.partsrover.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=ilvm_fly_showroom_mall.tpl&product_id=10&Itemid=1
а това е стъпка по стъпка как се прави:
http://paulp38a.com/range-rover-p38/eas-valve-block-renew/
Успех :beer

_________________
Range Rover P38 2,5 DHSE '96
"Bis dat qui cito dat"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: проблем с въздушното
МнениеПубликувано на: 10 Май 2015, 18:01 
Offline

Регистриран на: 29 Яну 2014, 22:54
Мнения: 41
Отново здравейте, приятели. Извенявайте, че отново ви досаждам ама пак имам проблем само че с въздушното. Днес докато шофирах изведнъж компютера изсписка, колата падна ниско долу, червените лампички на ниво регулатора първо мигаха после светнаха продължително, на дисплея ми изсписа нещо си на италиянски и 55 km/h и светеше червена лампичка със нарисуван автомобил със стрелка под него сочеща нагоре. Така шофирах 50-60 км. като през цялото време се друсах. Моля помогнете ми отново, дайте някакви идеи. Благодаря.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: проблем с въздушното
МнениеПубликувано на: 11 Май 2015, 09:05 
Offline

Регистриран на: 21 Яну 2011, 19:06
Мнения: 349
Местоположение: София
vanikos написа:
Отново здравейте, приятели. Извенявайте, че отново ви досаждам ама пак имам проблем само че с въздушното. Днес докато шофирах изведнъж компютера изсписка, колата падна ниско долу, червените лампички на ниво регулатора първо мигаха после светнаха продължително, на дисплея ми изсписа нещо си на италиянски и 55 km/h и светеше червена лампичка със нарисуван автомобил със стрелка под него сочеща нагоре. Така шофирах 50-60 км. като през цялото време се друсах. Моля помогнете ми отново, дайте някакви идеи. Благодаря.


Въздушните възглавници, компресор и т.н.
Проверявате системата по книжка кое как работи.

След което колегите с подобни автомобили могат да споделят опит.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: проблем с въздушното
МнениеПубликувано на: 11 Май 2015, 09:38 
Offline
Аватар

Регистриран на: 09 Яну 2011, 23:51
Мнения: 770
Местоположение: София
Лошо, така от дистанция няма как да се каже каква е причината.
За най-бързо и временно решение се уредете с едно такова:
http://p38spares.co.uk/commerce/product/1302/Range_Rover_P38_EAS_Kicker_Air_Suspension_Computer_ECU_Reset_Tool_94-02.html
Изображение
За съжаление не е евтино. Има и бюджетни решения, но не знам как се държат при вече налична грешка, Крисо да каже, той май си беше играл с такова.
След като се ресетне системата и изчисти грешките започвате да следите:
- дали и как работи компресора, ако работи продължавате със:
- състоянието на възглавниците
- състоянието на въздуховодите
В пулверизатор доволно количество сапунена вода и давате наред.
Друг вариант е в сервиз с диагностика.
Най-честите проблеми са:
- компресор (термозащитен датчик, надран цилиндър, счупено бутало)
- клапанен блок (остарели уплътнения, некоректна работа на някой от соленоидите)
- височинен датчик (окисляване в следствие влага, счупено рамо)
- възглавници (остарял материал, отлепяне на горната чашка)
- въздуховоди (най-често около задният мост, причината в голяма част от случаите са пробойни в генерацията,
така в тази част на машината се задържа голямо количество горещи отработени газове, които предизвикват ефекта на "балонче от сламка със запалка" )
Успех

_________________
Range Rover P38 2,5 DHSE '96
"Bis dat qui cito dat"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: проблем с въздушното
МнениеПубликувано на: 11 Май 2015, 10:00 
Offline

Регистриран на: 29 Яну 2014, 22:54
Мнения: 41
Забравих да спомена, че на няколко пъти изпускаше въздух в задната част на автомобила( ту в лявата ту в дясната ). Първият път когато се случи помислих, че гумата е спукана и издиша.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: проблем с въздушното
МнениеПубликувано на: 12 Май 2015, 14:45 
Offline
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2012, 17:03
Мнения: 315
Местоположение: Варна
valdivladi написа:
... Крисо да каже...
Казвам с малко забавяне :D :D
Аз спрях да се занимавам с това, защото трябва ди си купя нова батерия за лаптопа и ме мързи, иначе би трябвало да стане имим идея къде грешах.
И темата
http://www.forum.landrover-bulgaria.com/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=2057


vanikos написа:
Забравих да спомена, че на няколко пъти изпускаше въздух в задната част на автомобила( ту в лявата ту в дясната ). Първият път когато се случи помислих, че гумата е спукана и издиша.


Щом изписва грешка, започни с диагностика някъде, 99% съм сигурен че грешката е от жици (компресора го изключваме за момента), може и има голям шанс някой от височиннити датчици (задни вероятно) да е. Преди да ги откачите за нещо височинте датчици, откачете и акумулатора. После породължи и с възглавници (задни), вдигаш го до последното ниво и се хвърляш под колата. На нашите възглавници не открихме по този начин пробив, ама като ги свалихме бяха като цедка :D

Успех!!!

ПП- Коя година е? И от кой град сте?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: проблем с въздушното
МнениеПубликувано на: 12 Май 2015, 20:37 
Offline

Регистриран на: 29 Яну 2014, 22:54
Мнения: 41
От Сандански съм и колата е 2001 година. Проблема е че няма как да изчистя тези грешки! Вчера ходих при трима майстори в Сандански с добро ренуме но нямаха софтуер за автомобила. Днес от приятел взех кабел който от едната страна има букса за колата а от другата СОМ-порт, на стар компютър с ХР се опитах да енсталирам програмката но не се получи! Няма как да отида до София при Димитър Игнатов(колата много друса и се люшка и повече от 40-50 км/ч не мога да вдигам. Някой поръчвал ли е такова устройство за чистене на грешки за да ми го продаде, че аз докато го поръчам докато пристигне ще мине дълго време.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: проблем с въздушното
МнениеПубликувано на: 13 Май 2015, 13:45 
Offline
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2012, 17:03
Мнения: 315
Местоположение: Варна
Ходенето до София не е проблем, правиш временен МАРС, вдигаш я от земята и ГАЗ.
Направата е лесна, трябват ти 2- Т-образни бързи връзки от магазин за камиони с нужния диаметър, 2х15см шлауха и 2 стари автомобилни винтила.
Откачаш от кутията на клапанния блок шлауфките със син с червен цвят (това са задните) и ги връзваш към тетката, след това правиш същата процедура със зелената и тази без нищо (предните). На 2те шлауфки слагаш 2та винтила, като оголиш края на винтила до метал и с нагряване във вряла вода шлаха става перфектната комбинация. Връзваш сглобката към тетката помпиш до нужната височина и тръгваш.

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: проблем с въздушното
МнениеПубликувано на: 13 Май 2015, 20:58 
Offline

Регистриран на: 29 Яну 2014, 22:54
Мнения: 41
За термо шлауфка ли става въпрос(дето се използват за кабелите)? Овяснете ми как се изваждат тръбичките(маркучлетата) от клапанният блок за да не направя някоя и друга беля.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: проблем с въздушното
МнениеПубликувано на: 14 Май 2015, 07:00 
Offline
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2012, 17:03
Мнения: 315
Местоположение: Варна
Не, не термо, а шлауфка като тези закачени на клапанния блок. Мисля че са 6мм, но предварително я измерете (външно с шублер ). Изваждането им е просто, има един метален пръстен около шлауфката, натиска се навътре към блока и шлауфката се издърпва. А за поставянето само се мушка шлауфката.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: проблем с въздушното
МнениеПубликувано на: 14 Май 2015, 15:54 
Offline

Регистриран на: 02 Фев 2014, 10:03
Мнения: 70
Местоположение: Пловдив
Привет колега. Не се заигравай с кабели и софтове. Накупувах се на всичко що се продава в И-бея. Никой не успях да подкарам.
ТАЗИ КОЗА СИ САКА НЕЙНИЯ ПРЪЧ /димек оригиналната диагностика/Много ще четеш и до никъде няма да стигнеш...
Купих и стар лаптоп с ком порт защото се съмнявах и в преходниците OBD към USB. И пак нищо и нищо - пък и не можеш да носиш компове с батерии и кабели винаги с тебе. Ако оригиналната диагностика ти посочи някои височинен датчик с неправилна стойност - ще се умориш да го сменяш тоя датчик - ама може ИЛИ датчика да е ИЛИ възглавница ИЛИ маркуч ИЛИ ел.връзка по куплунгите ИЛИ клапана ИЛИ стержена ИЛИ опръстени - ПОЛУЧАВАТ СЕ МНОГО ИЛИта - и така ще се увъртиш..
Реших проблема по следния начин. Нося си втори EAS блок. Като стане нещо подобно - слагам резервния - вдига се колата след което го махам /за да не отчете грешката и да не падне и с резервния/ и карам докъто се прибера и отстраня проблема. По време на прибиране може да висне от проблемната страна но без EAS блока няма да отвори изпускателния клапан и да паднеш долу.
Отворих EAS блока и отпоих и прочетох процесора. Записах данните на процесора без грешката. Процесорите и в двата блока са ми на куплунг.Вдигам проца - резетвам го и ги пиша без грешката - след като си отстранил проблема. Така шетам смело из цяла Европа та и лодка влача с мен над 2 тона.
Ако нещо не ти е ясно по моето решение - питай...


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 41 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 3 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Превод: web-hosting.bg