Land Rover форум

Форум на клуб "Ленд Ровър приятели - България"
Дата и час: 25 Юни 2019, 04:53

Часовете са според зоната UTC + 3 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Проблем дебитомер
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2019, 08:31 
Offline

Регистриран на: 02 Яну 2017, 12:06
Мнения: 3
Здравейте,
В момента работя по един Рейндж Ровър Класик 90г ЕФИ 3.5 Hot wire!
Дебитомерът, който имам е с 5 извода. А е необходим със 7 извода.
По схемите разбрах, че разликата е един термо датчик. Някой може ли да даде съвет как да се изолира или какво е неговото съпротивление?
Предполагам, че няма да окаже съществено значение предвид годините на колата.

Благодаря предварително!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем дебитомер
МнениеПубликувано на: 21 Мар 2019, 03:55 
Offline

Регистриран на: 02 Фев 2018, 03:46
Мнения: 4
По описанието, която намирам, термо датчикът е с променливо съпротивление:

ATS Air temperature sensor
This air temperature sensor employs a silicon element
to detect changes in temperature, and is located in the
intake air stream. Current passing through the element
causes it to be warmed and, as the temperature rises,
the resistance of the element decreases. The volume
of air entering the intake will cool the element and the
change in resistance value is fed to pin 27 of the ECU.

Не знам как да кача тука файловете или ако става, на лично?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем дебитомер
МнениеПубликувано на: 21 Мар 2019, 04:10 
Offline

Регистриран на: 02 Фев 2018, 03:46
Мнения: 4
ето и малко по-подробно:

• Check resistance of Air Temperature Sensor.
• When performing this test, connect the ohmmeter for only a short period, as the meter battery (depending on the type of meter) may cause the sensor to heat up and give an incorrect reading.

• Conditions:
• Disconnect ECU multiplug.
• Ignition OFF.
• Remove air filter.
• Check temperature using suitable probe.
• Peel back rubber boot to gain access to terminals and connect ohmmeter to pins 6 & 27.
• Readings should be approximately as follows:

• TEMPERATURE..............K OHMS
• - 10°C ± 0.5°C.................8.26 to 10.56
• + 20°C ± 0.5°C................2.28 to 2.72
• + 50°C ± 0.5°C................0.76 to 0.91

• If readings are incorrect, substitute the AFM and recheck.
• If the readings are correct repeat the resistance check at the ECU harness plug pins 6 and 27 to verify continuity.
• If the readings are incorrect, check the red & brown wiring (RB) and the blue & red wiring (UR) and connections.

линк към сайта:
- http://www.vintagemodelairplane.com/pag ... ter04.html

или направо целия файл:
- http://www.gomog.com/allmorgan/flapperEFI.pdf


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 3 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Превод: web-hosting.bg