и така да ви кажа докъде стигнах, след като събрахме двигателя и скоростите и уж всичко беше перфектно се оказа че има теч на масло точно между камбаната и блока на двигателя (зад картера), оказа се че тази джунджурия(която дори не знам как се казва) корпуса на маховика не ляга добре върху новият двигател, та освен по-дебелата гарнитура се наложи да се сложи и силикон, монтирах маховика и съединителя, утре е ред на скоростите и нов тест.........................надявам се всичко да е наред
Едно питане към по-знаещите: спирачната система е двуканална
[URL=http://s1120.photobucket.com/user/rover_7771/media/IMG_0604_zpsf75da704.jpg.html]

[/URL

става въпрос за тази джаджа наречена "клапан на спирачна недостатъчност'(или нещо подобно)

, с една дума има ли изтичане на спирачна течност единият кръг от спирачната система ще продължи да работи, датчика който е в средата отчита спада в налягането, та въпроса ми е има ли вариант този клапан да го няма, да речем че от първият изход на помпата тръбичка директно отива в предно дясно колело(това ще е първият кръг), от вторият изход тръбичката влиза в тройник от който една отива към предно ляво колело и една към задните две колела, като преди да стигне задният тройник минава през клапан регулиращ налягането на задните спирачки